Felanmälan
Felanmälan
Du som är hyresgäst hos oss kan, när som helst på dygnet, snabbt och smidigt göra en felanmälan via ”Mina sidor”. Alla dina uppgifter som vi behöver kommer automatiskt med när du fyller i din felanmälan. Du kan också följa ditt ärende och se tidigare felanmälningar. Några av de vanligaste felen vi får in kan du själv lätt åtgärda. Se filmerna på Det här fixar du själv.
Vi lämnar alltid ett meddelande
När vi har varit i er lägenhet på grund av att ni har anmält ett fel och vi har enligt tillstånd, gått in med huvudnyckel så lämnar vi alltid ett meddelande om vad som gjort och om vi måste beställa reservdelar. Vi lämnar alltid ett meddelande när arbetet är avslutat.
Vem gör vad?
Är du osäker på vem som byter filter i köksfläkten eller vem som åtgärdar en droppande kran?
Här kan du se vad vi ansvarar för som hyresvärd och vad du själv ansvarar för som hyresgäst.
Gör en felanmälan via Mina sidor
Jour på kvällar, nätter och helger
Telefon
Telefonnummer: 016-16 75 16
Telefontid: måndag – fredag kl 07.00-16.00