Hoppa till innehåll

Sommarens öppettider

Under sommaren (1 juni-31 augusti) har vårt Kundcenter ändrade besöks- och telefontider.

Telefontider
Felanmälan kl 07:00-16:00 (lunchöppet)
Uthyrningen kl 10:00-15:00 (lunchstängt mellan 12:30-13:30)
Krav m.m. kl 10:00-12:30

Telefon: 016-16 75 16

Du kan alltid göra felanmälan dygnet runt via Mina sidor.
Det går även bra att ställa frågor via e-post om du föredrar det, kundcenter@kfast.se. Vi läser inkommande e-post varje arbetsdag och svarar så snart vi kan.

Besöksinformation
Tillsvidare är vårt Kundcenter stängt för obokade besök. I stället erbjuder vi i första hand kundservice via Mina sidor, e-post och telefon för att minska risken för spridning av Coronaviruset (covid-19).

Vi kommer att göra vad vi kan för att hjälpa dig utan att du behöver besöka vårt Kundcenter. Om du har ett ärende som inte går att lösa via telefon eller e-post så erbjuder vi möjligheten att boka ett besök. Läs mer om besöksinformation här.

Ska du flytta under sommaren?
Här hittar du information om hur du lämnar och/eller hämtar nycklar.