Hoppa till innehåll

Vi söker en kvalitetssamordnare!

Vill du bidra till fortsatt utveckling i ett nytänkande fastighetsbolag?

Kommunfastighet äger cirka 7300 lägenheter, 150 000 kvm industrilokaler, förvaltar cirka 500000 kvm kommunala verksamhetslokaler och driver ett badhus. Vi är certifierade inom miljö, energi, arbetsmiljö och kvalitet. Idag är vi cirka 420 medarbetare och omsätter cirka 1,3 miljarder kronor per år. Hos oss finns engagerade kollegor och uppskattade chefer. Vi bygger, förvaltar, städar, utvecklar, projektleder och värnar om våra kunder. Vill du vara med?

Som kvalitetssamordnare är ditt uppdrag att vara med och leda och driva kvalitets- och verksamhetsutvecklingsfrågor inom bolaget. Du bistår kvalitetschef och enhetschefer i förbättringsarbete och agerar katalysator i resultatorienterad styrning, liksom i uppföljning av olika projekt. Du stödjer utvecklingen av processer, rutiner och metoder inom olika delar av bolagets verksamheter. Du kommer att få utbilda och coacha människor inom verksamhetsutvecklingsfrågor. Rollen som kvalitetssamordnare innebär också att du är administrativt ansvarig för verksamhetssystemet. Du rapporterar till kvalitetschefen och ingår i bolagets stabsgrupp.

Välkommen med din ansökan!

Läs mer och sök här

Ansökningstiden gick ut 14/5-2018.