Vårt kundcenter på Munktellstorget 2 ansvarar för all uthyrning av lägenheter, fordonsplatser och mindre lokaler. Till oss ringer också våra hyresgäster in sin felanmälan på sin lägenhet samt gör sina val av tapeter och beställningar av tillval i Kundcenters bobutik. Vi har också hand om hyresadministrationen av Eskilstuna kommuns lägenheter och boende. Här är vi 17 personer som arbetar i rollerna som kundvärd, uthyrare, kravhandläggare, systemadministratör, marknadsassistent samt chef.
ta emot felanmälan på telefon,
ta emot och registrera ärenden som inte är felanmälan,
registrera arbetsorder i vårt fastighetssystem,
ta emot kunder för besök i vår Bobutik,
ansvara för hantering och registrering av nycklar,
svara på mail som kommer in till Kundcenter,
genomföra visningar av lägenheter vid behov,
hantera viss hyresadministration, så som uppsägningar av lägenheter eller att svara på enklare frågor om vår bostadskö.
Tjänsten som kundvärd innefattar många sociala kontakter med våra hyresgäster, kollegor samt Kfast personal. En viktig del i din roll blir därför att representera Kfast varumärke som fastighetsbolag och ge en god service gentemot våra hyresgäster och övriga kunder. Är du den vi söker?
Arbetsuppgifter
Som kundvärd arbetar du med att:
Anställningsinformation
Anställningsform: Tidsbegränsad anställning
Omfattning: Heltid, 100%
Arbetstid: Schema
Tillträde: 2021-05-17
Tidsbegränsad till: 2022-09-01
Ansök till tjänsten
Låter uppdraget spännande? För att läsa mer om vad tjänsten innebär och ansöka senast den 24 mars, se Sök Kundvärd till Kundcenter
Vi på Kundcenter önskar dig varmt välkommen med din ansökan!
